Ge inte plats åt mesiga ja-sägare

Gå och rösta i morgon, lägg en röst på Vänsterpartiet det enda EU-kritiska partiet. Det enda partiet i Sverige som strävar mot utträde.

Vi har varit ute på Torget idag. Pratat för Vänsterpartiet. Responsen är ganska bra. Men tyvärr så är det många som inte vill rösta då dom är förannade på hela EU-projektet.
"Jag vill inte vara med i EU, jag har röstat nej en gång".
Reinfelt skulle nog le förnöjd om han hörde det. Han har nyligen sagt att det inte är viktigt att rösta, väl medveten om att det är vi som inte gillar EU som är soffliggarna. Våra röster vill han inte ska synas, inte finnas. Vi ska stanna hemma och inte bry oss. Han vill att de som är positiva till EU ska sköta allt, nickedockorna som säger ja till alla tokigheter, som inte är kritiska, dom ska sitta och EU-parlamnentet och bygga vidare på den antiarbetarinriktning som EU jonbbar hårt med. Bygga vidare på det antisociala EU som vi ser växa fram.

Ska vi låta dom hållas? Tror ni verkligen att inte EU angår oss alla? Tror ni att det är någon som bryr sig om ni stannar hemma? Nä, men dom jublar för då får dom ytterligare makt då Vänsterpartiets EU-kritiska kandidater inte blir invalda. Det ger mer plats åt mesiga ja-sägare.